Szkolenia i doradztwo
Świadczymy usługi edukacyjno-szkoleniowe oraz doradcze.
Prowadzimy szkolenia głównie w tematyce edukacji, edukacji włączającej, terapii zajęciowej oraz rynku pracy.
Udzielamy różnego rodzaju usług doradczych m.in. prawnych, finansowych, edukacyjnych, zarządczych, biznesowych, zawodowych. W zależności od rodzaju świadczonego doradztwa w jego zakres będą wchodziły różne czynności.
Naszą misją jest poszerzanie wiedzy, umiejętności oraz możliwości wykorzystywania różnych narzędzi w edukacji, edukacji włączającej, terapii zajęciowej i rynku pracy poprzez skuteczne szkolenia, warsztaty, kursy i konsultacje.
Celem Lafer Pro jest zapewnienie doskonałej jakości usług, ciągły rozwój i satysfakcję klientów. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem w osiąganiu ich sukcesów.
Główne wartości, które wyznajemy to:
- jakość - jesteśmy zorientowani na jakość w każdym naszym działaniu
- otwartość i zaufanie - to podstawa w budowaniu każdej naszej relacji
- komunikacja - możemy dużo wypracować przy dialogu i wzajemnym zaufaniu
Metody kształcenia wykorzystywane przez nas to m.in.:
- grupowe formy pracy
- analiza przypadków
- inscenizacja
- wykład
- dyskusja
- ćwiczenia symulacyjne oraz praktyczne
Podczas szkoleń wykorzystujemy również metody e-learningowe, dzięki którym uczestnicy mogą uczestniczyć w szkoleniu z dowolnego miejsca.
Platformy z którym korzystamy to Zoom oraz ClickMeeting.
Wymagania dotyczące udziału w szkoleniu on-line: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu wyposażone w słuchawki, głośniki i mikrofon lub słuchawki z mikrofonem. Komunikacja z prowadzącym szkolenie będzie się odbywać przez mikrofon (jeśli Uczestnik posiada) lub chat (jeśli nie posiada mikrofonu). Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma link do połączenia próbnego, a dopiero po realizacji połączenia próbnego, przesyłamy właściwy link z zaproszeniem do uczestnictwa w szkoleniu on-line. Połączenie próbne jest przeprowadzane kilka dni przed szkoleniem. Pozwoli to na sprawdzenie czy wszystko działa prawidłowo, a w razie jakichkolwiek problemów, jest czas na poprawę jakości połączenia.
Dokumenty do pobrania
- Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
- Ankieta potrzeb szkoleniowych oraz doradczych
- Procedura zapewniania jakości usług
- Procedura realizacji usług