Szkolenia i doradztwo

Świadczymy usługi edukacyjno-szkoleniowe oraz doradcze. 

Prowadzimy szkolenia głównie w tematyce edukacji, edukacji włączającej, terapii zajęciowej oraz rynku pracy.

Udzielamy różnego rodzaju usług doradczych m.in. prawnych, finansowych, edukacyjnych, zarządczych, biznesowych, zawodowych. W zależności od rodzaju świadczonego doradztwa w jego zakres będą wchodziły różne czynności.

Naszą misją jest poszerzanie wiedzy, umiejętności oraz możliwości wykorzystywania różnych narzędzi w edukacji, edukacji włączającej, terapii zajęciowej i rynku pracy poprzez skuteczne szkolenia, warsztaty, kursy i konsultacje. 

Celem Lafer Pro jest zapewnienie doskonałej jakości usług, ciągły rozwój i satysfakcję klientów. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem w osiąganiu ich sukcesów. 

Główne wartości, które wyznajemy to:

  • jakość - jesteśmy zorientowani na jakość w każdym naszym działaniu
  • otwartość i zaufanie - to podstawa w budowaniu każdej naszej relacji
  • komunikacja -  możemy dużo wypracować przy dialogu i wzajemnym zaufaniu

Metody kształcenia wykorzystywane przez nas to m.in.:

  • grupowe formy pracy
  • analiza przypadków
  • inscenizacja
  • wykład
  • dyskusja
  • ćwiczenia symulacyjne oraz praktyczne

Podczas szkoleń wykorzystujemy również metody e-learningowe, dzięki którym uczestnicy mogą uczestniczyć w szkoleniu z dowolnego miejsca.

Platformy z którym korzystamy to Zoom oraz ClickMeeting.

Wymagania dotyczące udziału w szkoleniu on-line: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu wyposażone w słuchawki, głośniki i mikrofon lub słuchawki z mikrofonem. Komunikacja z prowadzącym szkolenie będzie się odbywać przez mikrofon (jeśli Uczestnik posiada) lub chat (jeśli nie posiada mikrofonu).  Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma link do połączenia próbnego, a dopiero po realizacji połączenia próbnego, przesyłamy właściwy link z zaproszeniem do uczestnictwa w szkoleniu on-line. Połączenie próbne jest przeprowadzane kilka dni przed szkoleniem. Pozwoli to na sprawdzenie czy wszystko działa prawidłowo, a w razie jakichkolwiek problemów, jest czas na poprawę jakości połączenia.

 

 




Organizacja szkoleń i usług doradczych

  • Informacje o lokalizacji oraz organizacji
  • Kontakt

Doradztwo

  • Rodzaje oferowanych usług doradczych

Aktualny terminarz usług

  • Informacje o oferowanych usługach w roku 2024

Katalog szkoleń

  • Program szkoleń
  • Zakres godzinowy

Dokumenty do pobrania

  • Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
  • Ankieta potrzeb szkoleniowych oraz doradczych
  • Procedura zapewniania jakości usług
  • Procedura realizacji usług
Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com
>