Regulamin usług szkoleniowych i/lub doradczych
Regulamin usług szkoleniowych i/lub doradczych
ROZDZIAŁ I.
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin („Regulamin") określa zasady udziału w usługach szkoleniowych/ doradczych organizowanych przez Lafer PRO Daniel Sobczyk.
- Organizatorem usług szkoleniowych/doradczych jest Daniel Mariusz Sobczyk, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą LAFER PRO Daniel Sobczyk, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8871584652, nr REGON 891544862, ul. Zajęcza 4, 57-300 Kłodzko.
- Udział w usługach wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi.
Definicje
Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
Organizator – Lafer PRO Daniel Sobczyk (LP).
Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adresem szkolenia@dotacjeoswiata.pl) informacji o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w szkoleniu.
Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu, za które została wniesiona opłata.
Szkolenie otwarte (usługa szkoleniowa) – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
Szkolenie zamknięte – szkolenie zorganizowane dla konkretnej organizacji/instytucji, dopasowane do potrzeb konkretnej grupy i w oparciu o jej oczekiwania.
Szkolenie on-line – szkolenie, w którym uczestnik bierze udział korzystając z komputera (tableta), poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Organizatora. Szkolenie prowadzone jest przez Wykładowcę w czasie rzeczywistym, z udziałem innych Uczestników szkolenia lub na żądanie dostępne dla Uczestnika, który ma zdalny dostęp przez Internet do platformy szkoleniowej zawierającej nagrane sesje z prezentacją danego tematu, a także dostęp do materiałów szkoleniowych.
Doradztwo/usługa doradcza- np. usługi finansowe, edukacyjne, zarządcze, biznesowe, zawodowe, informatyczne, gospodarcze. W zależności od rodzaju świadczonego doradztwa w jego zakres będą wchodziły różne czynności. Usługi doradcze są każdorazowo indywidualnie omawiane
z Klientem. Przy każdej usłudze doradczej podpisywana jest umowa z Klientem, która szczegółowo określa zobowiązania stron.
Zgłoszenie – podanie swoich danych w interaktywnym formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie https://dotacjeoswiata.pl/szkolenia.html lub przesłanie zgłoszenia e-mailem.
Strona Organizatora – strona https://dotacjeoswiata.pl/szkolenia.html, na której dokonuje się zgłoszenia na szkolenie.
ROZDZIAŁ II.
Warunki uczestnictwa w usługach szkoleniowych/doradczych
- Informacja o organizowanych usługach szkoleniowych/doradczych przez Lafer PRO Daniel Sobczyk przekazywana jest potencjalnym zainteresowanym w formie:
- oferty publikowanej na stronie internetowej: https://dotacjeoswiata.pl/szkolenia.html, zawierającej opis usługi wraz z datą i miejscem jej realizacji oraz ceną,
- działań promocyjno-sprzedażowych (mailing, ulotka, baner, informacja w social media).
- Podstawą uczestnictwa w usłudze szkoleniowej o charakterze otwartym jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie Organizatora dotacjeoswiata.pl/html i przesłanie formularza zgłoszenia mailem: szkolenia@dotacjeoswiata.pl lub zapisanie telefonicznie pod numerem +48 533 423 355 oraz dokonanie opłaty[1] za szkolenie.
- Usługi szkoleniowe/doradcze o charakterze zamkniętym realizowane są w zakresie i na warunkach uzgodnionych każdorazowo w umowie zawartej z Zamawiającym.
- Organizator:
- kontaktuje się z częścią uczestników przed szkoleniem/doradztwem;
- realizuje usługę szkoleniową/doradczą zgodnie z programem i warunkami przedstawionymi w ofercie;
- zapewnia uczestnikowi szkolenia dostęp do materiałów szkoleniowych,
- wystawia zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia w wyniku realizacji usługi szkoleniowej.
- Oferowane przez instytucję usługi szkoleniowe/doradcze zapewniają pomieszczenie do realizacji, które spełniają następujące warunki:
- miejsce adekwatne do charakteru usługi,
- powierzchnia sali dopasowana do liczby uczestników,
- dostęp do światła dziennego i oświetlenia sztucznego,
- odpowiednia temperatura,
- brak hałasu zakłócającego pracę,
- dostęp do zaplecza sanitarnego,
- czystość,
- umeblowanie odpowiednie do specyfiki realizowanej usługi.
Warunki te mogą nie zostać spełnione przy realizacji usługi o charakterze zamkniętym, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
- Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. LP zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników lub wystąpienia innych istotnych okoliczności.
- Szkolenie on-line odbywa się poprzez platformę internetową. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie komputer (tablet) z szybkim internetem oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Po dokonaniu płatności uczestnik otrzyma od LP drogą mailową link (zaproszenie) na szkolenie on-line oraz instrukcję korzystania z platformy internetowej.
- W przypadku gdy, szkolenie trwa dłużej niż 16 godzin podpisywana jest umowa określająca zakres usług i wzajemne zobowiązania.
- Wszelkie materiały przekazywane w trakcie usługi szkoleniowej/doradczej chronione są prawem autorskim i uczestnik może je przechowywać oraz używać wyłącznie na swój użytek w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. Wykorzystanie tych materiałów do celów innych niż na użytek własny lub komercyjnych wymaga każdorazowo pisemnej zgody Organizatora pod rygorem odpowiedzialności.
ROZDZIAŁ III.
Warunki płatności
- Wysokość opłaty za usługę szkoleniową/doradczą zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie https://dotacjeoswiata.pl/html.
- W cenie usługi szkoleniowej Uczestnicy otrzymują od Organizatora: materiały szkoleniowe w formie drukowanej bądź elektronicznej, Zaświadczenie/Certyfikat o ukończeniu szkolenia.
- Cena szkolenia on-line obejmuje udział w szkoleniu (z wyłączeniem dostępu do urządzenia
i sieci Internet, do których zorganizowania zobowiązany jest każdy z Uczestników we własnym zakresie), materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz Zaświadczenie/Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. - Cena szkolenia nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów
i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie. - Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem na konto mBank S.A. o/Kłodzko 84 1140 2004 0000 3702 8199 9818
- Tytuł przelewu powinien zawierać temat szkolenia, nazwę firmy/klienta/uczestnika oraz datę szkolenia.
- Opłatę za szkolenie można dokonać, w zależności od wyboru Klienta:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Organizatora.
- Za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Za pośrednictwem platformy płatniczej: PayU
- W przypadku wybrania przez Klienta płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.
- Organizator informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Klient dokonując płatności akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Dokumenty księgowe – faktury przekazywane są uczestnikom na zakończenie szkolenia lub wysyłane drogą mailową.
- Udostępnienie przez Organizatora linku do spotkania on-line, możliwe jest wyłącznie
w przypadku Uczestników, za których opłata została uiszczona i zaksięgowana na rachunku bankowym Organizatora. - Za usługę doradczą wystawiana jest fakturą, która należy uregulować w ustalonym w umowie terminie.
ROZDZIAŁ IV.
Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia
w terminie do 7 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach. - Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany
w zgłoszeniu. - W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
ROZDZIAŁ V.
Rezygnacja z usługi szkoleniowej/doradczej
- Rezygnacja z usługi szkoleniowej/doradczej wymaga przesłania jej e-mailem: szkolenia@dotacjeoswiata.pl (usługa szkoleniowa) i/lub kontakt@dotacjeoswiata.pl (usługa doradcza).
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem Klient/Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
- Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
- W razie nieprzewidzianych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana uczestnika szkolenia.
ROZDZIAŁ VI.
Reklamacje
- Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej/doradczej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia usługi szkoleniowej/doradczej.
- Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać w następujących formach:
- pisemnie na adres: Lafer PRO Daniel Sobczyk, ul. Zajęcza 4, 57-300 Kłodzko,
- na adres e-mail: szkolenia@dotacjeoswiata.pl.
- Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
- Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.
ROZDZIAŁ VII.
Rabaty
- LP dla uczestników szkoleń otwartych udziela rabatu w wysokości 20 % (kod rabatowy umieszczany jest każdorazowo w wysyłanym potwierdzeniu o zbliżającym się szkoleniu) na zakup dowolnych materiałów szkoleniowych, w okresie od momentu dokonania zapłaty za szkolenie do 14 dni po jego zakończeniu.
- Dla klientów, którzy otrzymają fakturę z odroczonym terminem płatności (jednostki sektora finansów publicznych), rabat na zakup materiałów szkoleniowych obowiązuje od momentu wysłania przez Organizatora potwierdzenia, że szkolenie się odbędzie.
- Rabaty przyznawane na usługi doradcze ustalane są indywidualnie z Klientem, a informacja
o nich jest zawarta w pisemnej umowie.
ROZDZIAŁ VIII.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej/doradczej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej/doradczej.
- Uczestnikom usług szkoleniowych/doradczych przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych
i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami. - W sprawach spornych uczestnikom szkoleń przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 74 810 83 41 e-mail kontakt@dotacjeoswiata.pl.
ROZDZIAŁ IX.
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.12.2021 r.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
[1] Jednostki sektora finansów publicznych dokonują płatności przelewem na konto po otrzymaniu faktury, która zostanie wystawiona w ostatnim dniu szkolenia, z 14 dniowym terminem płatności, liczonym od daty wystawienia faktury, pod warunkiem zaznaczenia tego w formularzu zgłoszenia na szkolenie.